Wethouder op bezoek bij de dames senioren

Wethouder Henk Jan Schmaal trakteerde de dames senioren van golfclub De Compagnie uit Veendam op petit fours.

De finale van het landskampioenschap werd gespeeld op de golfbaan in Texel. In de finale wisten de Dames senioren van De Compagnie te winnen met 19-17. In de hoofdklasse dames senioren komen landelijk twintig teams uit. Het is voor De Compagnie de eerste keer dat een team landskampioen is geworden.

Het team heeft aangegeven nu de hoogste titel is behaald te stoppen met de wedstrijden, en op recreatieve wijze verder te gaan. ,,Dit is een goed moment om op je hoogtepunt te stoppen”, aldus Nel Kral. Het team bestaat uit de dames, Feikje Verhoo, Corrie Koersen, EefSchwankhaus, Marjan de Bondt, Marian Ringers, Zwanie Zuidema, Sabina Kuipers, en Nel Kral.

Het artikel dat gepubliceerd is kunt u hier vinden.