Wim Zijlema de Echte Bakker Broodwedstrijd

Verslag Broodwedstrijd

Het was de koudste tweede Paasdag sinds 1964 volgens het nieuws. Zon, regen, hagel, (natte) sneeuw en windstoten wisselden elkaar af. Dit weerhield 32 dappere deelnemers er niet van om toch 18 holes te lopen. Ze zullen deze broodwedstrijd niet snel vergeten. Ballen die in de sneeuw verdwenen, ballen die ijsballen werden, ballen die van de baan waaiden net zoals de kar van Ab Meijerman..

Het komt vast door de warme onthaal na hole 9, met koffie, thee en heerlijke broodjes van de sponsor Warme Bakker Wim Zijlema dat ze toch de moed hadden om 18 holes te lopen. Alle deelnemers nogmaals hartelijk bedankt voor jullie enthousiaste deelname. Super dat er ruim €140,- is binnen gekomen voor het goede doel, het syndroom van San Filippo. www.levenmetsanfilippo.nl

Voor de beste 3 (4) dames en beste 3 heren ligt een prijs klaar bij de administratie. Bovendien nog een prijs voor de koude voeten van Ab Meijerman en een aanmoedingsprijs voor Michael Gerretsen, die op z`n verjaardag toch meedeed.

Dames

1. Kyra Reijngoud-Dijkstra 38 punten