Winkler Prins Charity Golf Tournament

in samenwerking met iN Veendam

Winkler Prins  organiseert in samenwerking met magazine iN Veendam en golfclub De Compagnie op zaterdag 16 september een golftoernooi – inclusief clinics en ‘volledige verzorging’ – ten bate van het goede doel. Na afloop van het evenement wordt tevens de zesde editie van iN Veendam gelanceerd.

De baten van deze golfdag komen ten goede aan Stichting Vrienden van de Winkler Prins. Deze stichting verleent steun aan gezinnen, waar een gebrek aan financiële middelen de ontplooiing van leerlingen (deelname buitenschoolse en andere sociaal-culturele activiteiten) belemmert.

Het Charity Golf Tournament van Winkler Prins en iN Veendam komt voort uit de drukbezochte golfdag, die de scholengemeenschap vorig jaar hield rondom haar 150-jarig bestaan. Vanwege dit bijzondere jubileum produceerde uitgeverij HDR Media destijds een speciale WP-editie van iN Veendam.

Tijdens het Charity Golf Tournament wordt gestreden om de prijzen (wedstrijd over 18 holes). Voor beginners en andere belangstellenden bestaat de mogelijkheid uitgebreid kennis te maken met de eerste beginselen van de golfsport (putten, chippen, afslaan en 9 holes Par 3 lopen). Bedrijven kunnen zich per arrangement aanmelden met vier personen. Individuele deelnemers betalen voor deze dag – incl. greenfee, lunch en afsluitende barbecue/saladebuffet – 50 euro.

Inschrijving voor deze golfdag voor het goede doel is per direct mogelijk. Mail voor aanmelding en/of vragen naar wpgolf@winklerprins.nl .  en kijk op www.wpgolf.nl. Voor een impressie van vorig jaar kijk dan op www.wp150.nl/golfdag.