Woensdagavond Clubavond

De woensdagavond gaat weer van start! De eerste editie zal worden gespeeld op 9 juni. De clubavond is een laagdrempelige wedstrijd gericht op kennismaking tussen leden onderling en gezelligheid natuurlijk. Daarom is het gebruikelijk dat deelnemers na afloop blijven eten op het terras van het clubhuis. Alle leden met hcp 54 of lager zijn welkom bij deze non-qualifying wedstrijden.

Opzet wedstrijden

Er zijn wel een paar dingen veranderd in de organisatie. We zetten ze op een rijtje.

• Inschrijven is verplicht. Dit kan tot en met maandagavond 22:00 uur. Op dinsdag krijg je dan de flight-indeling.
  • Bij de inschrijving kun je aangeven of je wil starten tussen
    • 16:00 uur en 17:00 uur
    • 17:00 uur en 18:00 uur
    • Na 18:00 uur
      Hier proberen we zoveel mogelijk rekening mee te houden.
  • De wedstrijdleiding maakt de indeling op basis van loting. Het is wel mogelijk om verzoekjes in te dienen door dit in het opmerkingenveld aan te geven. We kunnen echter niet altijd hieraan gehoor geven.
  • De wedstrijdvorm verschilt per week. Dit kan strokeplay of stableford zijn, maar ook een scramble of een volstrekt nieuwe spelvorm zijn. Dit wordt tegelijkertijd met de flightindeling bekendgemaakt. Er wordt afwisselend op de eerste en tweede negen gespeeld.
  • Het inschrijfgeld bedraagt €3,- Hierbij is het eerste drankje (koffie/thee/fris/pils/wijn) na afloop van de ronde inbegrepen.

Ankie Bokaal

Hét gezicht van de woensdagavondcompetitie was Ankie Kors, die elke woensdagmiddag klaar zat om deelnemers in te schrijven. Helaas is Ankie ons ontvallen, maar toch blijft haar naam nog verbonden aan de competitie. Aan het einde van het jaar wordt namelijk de Ankie Bokaal uitgereikt aan de seizoenswinnaar.

Inschrijven vanaf 2 juni

Wij kijken uit naar de eerste wedstrijd! Inschrijven kan vanaf 2 juni via e-golf4u. We hopen dat we weer met net zoveel gezelligheid kunnen samenkomen als in de gloriedagen van de Woensdagavond.

Namens de commissie,

Wim Zijlema