Zondag 10 november Diamond Tour Uitje Cloppenburg

Najaarsuitje Diamond Tour Cloppenburg.

Eerder hebben wij jullie geïnformeerd over het niet doorgaan van de najaarseditie van de Diamond Tour. Omdat wij dit erg jammer vinden en toch iets voor jullie wilden organiseren hebben we in overleg met de andere teams besloten om eenmalig (op 10 november) een 18 holes Stableford wedstrijd te organiseren op een andere baan.

De keuze is gevallen op Thulsfelder Talsperre (Cloppenburg). Kosten voor deelname aan de wedstrijd bedragen € 45 (inclusief greenfee en eten achteraf; speciale dieëtwensen graag vooraf aangeven). De ontvangst is vanaf 10 uur en we zullen starten om 11 uur (gedeeltelijke shotgunstart). Zoals gebruikelijk zijn er mooie prijzen voor de neary en de longest, maar dit keer zullen er ook mooie prijzen zijn voor het eindklassement. Op deze manier hopen wij jullie toch nog een Diamond Tour gevoel te geven. Wil je ook meedoen? Schrijf je dan nu in want vol=vol.

Opgeven kan via e-golf tot en met woensdag 6 november. Eenmaal opgegeven is het inschrijfgeld ook bij afzegging verschuldigd!