Veelgestelde Vragen

Middels onderstaande FAQ’s proberen wij antwoord te geven op de vragen die u wellicht heeft. Natuurlijk zijn er vragen die wij nog niet hebben voorzien. Staat jouw vraag er nu niet tussen? Mail dan naar info@golfclubveendam.nl. We passen deze vragen regelmatig aan.

» Kan ik ook telefonisch of per e-mail reserveren?

Nee, het is alleen mogelijk om via de module starttijden van E-Golf4u te reserveren. Dat kan via het ledengedeelte, of via m.eg4u.nl

» Met hoeveel mensen mag je in een flight?

Om oponthoud in de baan te minimaliseren geniet het de voorkeur om met 2 of 3 spelers in een flight te golfen. Het is echter wel mogelijk om met 4 spelers in 1 flight te spelen. Hiervoor geldt een maximale HCP van 90; dat is de opgetelde HCP van de 4 spelers in deze flight. Een 4-bal dient aansluiting te houden met voorgaande flights. Houd daar wel rekening mee.

» Is reserveren echt verplicht?

JA.

» Mag ik  zonder reservering spelen?

Nee. U moet echt een starttijd reserveren. Wanneer last minute een starttijd beschikbaar kunt u via uw mobile telefoon alsnog op zeer korte termijn een reservering maken.

>>Er zijn geen starttijden beschikbaar, mag ik toch naar de baan (of driving range)?

Ja. Wilt u alleen naar de driving range dan schrijft u dit op, op het whitebord bij de driving range.

» Hoe vaak mag je reserveren?

Je kunt een week vooraf reserveren. Je mag maximaal 2 keer reserveren in 7 dagen. Als je al twee reserveringen hebt staan, zie je geen beschikbare starttijden meer staan.  Maar je kunt vaker spelen! Op de dag zelf kun je ’s ochtends kijken of er nog een tijd vrij is. Ook als je al een paar reserveringen hebt gemaakt. Je kunt 1x per dag reserveren. Daarnaast kun je via de website voor meerdere flights boeken. Via meer spelers invoegen, waardoor u meerdere flights kunt invullen.

» Kan ik een reservering wijzigen?

Ja, maar dat kan alleen via de app of m.eg4u.nl. Via de module op de website kun je een reservering alleen verwijderen. Daarna kun je natuurlijk wel een nieuwe reservering maken. Zie hiervoor ook de instructievideo’s hieronder.

Heb je ook een vraag? Stel deze via info@golfclubveendam.nl

Instructievideo reserveren via website

We hebben ook een instructievideo voor het reserveren via de mobiele telefoon.