Bedrijvenclub

Golfclub de Compagnie heeft een hechte band met het regionale bedrijfsleven. Bij Golfclub de Compagnie zijn ca. 80 bedrijfsleden actief. Op de golfbaan en in het clubhuis kun je op een aangename manier zakelijke contacten onderhouden.

Heb je belangstelling voor een bedrijfslidmaatschap of sponsoring? Fopke, onze clubmanager, gaat graag met je in gesprek om de mogelijkheden voor jouw bedrijf te bespreken. Neem gerust even contact met hem op.

Bedrijvencompetitie 2015 Golfclub de CompagnieBedrijvencompetitie
Bedrijfsleden spelen in de periode april tot en met oktober de bedrijvencompetitie. Deze competitie bestaat uit vijf compleet verzorgde dagen en staat ook open voor niet-leden met een eigen bedrijf.

Bedrijfsgolf op maat
Bij het organiseren van een bedrijfstoernooi biedt De Compagnie professionele ondersteuning voor bedrijfsleden. Ook bij clinics, wedstrijden, lessen in groepsverband of het reserveren van starttijden biedt een bedrijfslidmaatschap veel mogelijkheden.