Golf Pro

Golfschool Noord Oost wordt gerund door Wouter Oosting. Golfschool Noord Oost is een PGA Holland erkende golfschool. Door meer dan twintig jaar ervaring als golfleraar kan hij u begeleiden op een manier die bij uw leerstijl past. In zijn lessen wordt gebruik gemaakt van een hoge snelheidscamera waarmee uw swing wordt vastgelegd. Zo kunnen we uw swing analyseren en krijgt u een duidelijk beeld van uw persoonlijke verbeterpunten.

Je kunt een les boeken bij Wouter via de Proagenda. Klik op de link en kijk in de agenda voor beschikbaarheid. De golflessen van Wouter Oosting zijn ook te volgen door niet-leden.

Klik op onderstaande button om meteen uw golfles bij onze golfpro Wouter Oosting te boeken:

pga-holland

Individuele golflessen

Vanuit de golfclub de Compagnie worden er gevarieerde individuele golflessen aangeboden. Bent u net begonnen met de golfsport of bent u een ervaren golfer die zijn techniek weer wil opfrissen.

Voor zowel de beginnende als de ervaren golfer worden er lessen op maat aangeboden.  De lessen worden gegeven vanaf onze unieke drivingrange en op de golfbaan.
IMG_1882 - versie 2

Themalessen

Naast individuele lessen worden er  themalessen aangeboden in groepjes van 4 tot 6 personen. Deze lessen zijn er voor elk type golfer; voor beginners, gevorderden, recreanten en de ambitieuze golfer. De themalessen zijn beschikbaar voor zowel leden als niet-leden. De themalessen geven u de gelegenheid om uw spel te verbeteren in een gezellige setting met bijvoorbeeld vrienden of collega’s.

Clubhandicap 54 (GVB)

De clubhandicap 54 is het bewijs dat u op een 9 of 18 holes golfbaan mag spelen. Wilt u beginnen met de golfsport en wilt u de clubhandicap 54 behalen? Dan bent u bij Wouter aan het juiste adres. In zijn lessen komt alles aan bod wat u bij het behalen van uw clubhandicap 54 nodig heeft en voor u het weet, behaalt u de clubhandicap 54.