Starttijden boeken

Heb je zin om te golfen op de ruimste golfbaan van Nederland? Bij Golfclub Landgoed De Compagnie boek je jouw starttijd eenvoudig en snel online. Je boekt bij ons een startijd vanaf 7 dagen voordat je wilt spelen, maar last-minute is er vaak nog wel een plekje beschikbaar. Of je nu wilt genieten van de rust tijdens de zonsopkomst of een prachtige ondergaande zon aan het einde van de dag; van de vroege ochtend tot de late avond kun op onze golfbaan terecht.

Online reserveren

4**** leden van Zwolle, Havelte en Leeuwarden

• 4**** gasten reserveren ook door eenmalig een account te maken in TeeControl
  • Vervolgens kun je hier een starttijd boeken als Greenfee speler.
  • Kom vervolgens ruim voor je starttijd met je NGF pas waarop 4**** vermeldt staat even langs bij de receptie
  • Hier noteren we direct dat je 4**** lid bent en hoef je dus niets te betalen (mits niet meer dan 8 spelers van je club je voor gingen op die dag)
  • Neem de taslabel en ontvangst en geniet van onze prachtige uitdagende baan
  • De volgende keer dat je een starttijd reserveert zul je zien dat je wordt herkent als 4**** gast

Hospitality chain

• Gasten reserveren door eenmalig een account te maken in TeeControl
  • Een starttijd te boeken als Greenfee speler
  • Kom ruim voor je starttijd met NGF pas even langs bij de receptie
  • Wij activeren je Hospitality tarief voor de rest van het seizoen
  • Neem de taslabel en ontvangst en geniet van onze prachtige uitdagende baan
  • De volgende keer dat je een starttijd reserveert zul je zien dat je direct wordt herkent als hospitality gast

Telefonisch reserveren
Kom je er online niet uit dan kun je tijdens openingstijden altijd even contact opnemen met onze receptie. We helpen je graag verder

Reserveren per email
Ook kun je een reserveringsverzoek sturen naar info@golfclubveendam.nl. Je reservering is pas definitief als je een reserveringsbevestiging hebt ontvangen. Reserveringen per mail worden alleen tijdens kantooruren verwerkt.

Tijdig afmelden
Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat er iets tussen komt waardoor je niet in de gelegenheid bent om gebruik te maken van je gereserveerde starttijd. Zorg in dat geval altijd voor een tijdige afmelding zodat iemand anders er gebruik van kan maken en de marshal weet welke speelruimte er is om drukte op te vangen. Gasten kunnen tot 24 uur voor de starttijd online annuleren. Onze leden kunnen dit zelfs tot 60 minuten voor de starttijd.

Gasten
Klein verzoek aan alle gasten is om de NGF-pas gereed te hebben als je naar de receptie komt om in te checken.

Gasten met een handicap van 54.0 of lager zijn van harte welkom. Ook 4-ball flights zijn de hele dag toegestaan, maar dan wel met een gezamelijke maximale handicap van 110. Voor alle spelers geldt we samen verantwoordelijk zijn voor een vlotte doorstroming en een goede zorg voor de baan.