Hospitality Chain

Golfclub De Compagnie heeft een samenwerking met een aantal golfclubs in binnen en buitenland waar onze leden tegen gereduceerd tarief kunnen spelen. Voor de voorwaarden en tarieven die gelden op deze banen verwijzen wij naar de website van onderstaande club. Op Landgoed de Compagnie zijn de leden van onze bevriende clubs uit de Hospitality Chain natuurlijk ook van harte welkom bij ons en wel onder de volgende voorwaarden:

Hospitality Chain Golfclub Landgoed De Compagnie

• Tarief 18 holes € 47,50
  • Tarief 9 holes €37,50
  • Starttijd dagelijks na 13.00 uur

Een reservering kunt u online maken of door te bellen met ons secretariaat. Bij aankomst dient u uw digitale NGF pas, waarop uw homeclub staat, te tonen als u uw taslabel komt ophalen bij het secretariaat.

Aangesloten club Hospitality Chain:

DRENTHE

GRONINGEN

OVERIJSEL

FLEVOLAND

NOORD-HOLLAND

ZUID-HOLLAND

DUITSLAND

Naast de Hospitality Chain zijn er nog een paar clubs waar specifieke afspraken mee zijn gemaakt:

Golfclub Golfclub Thülsfelder Talsperre e.v
4 personen ma-vrij €140,- greenfee