Faciliteiten

Clubhuis

Het clubhuis is van alle gemakken voorzien en heeft uitstekende horecavoorzieningen. Beneden zijn ruime kleedkamers met lockers, douches en verder vergaderkamers, opbergruimte voor golfkarren etc. Op de verdieping vindt u het café en restaurant, samen met de golfshop en het secretariaat. Vanuit het café kunt u naar de terrassen en hebt u een fraai uitzicht over het golfcomplex.

Unieke driving range

E0030C37-DDA0-4E37-AA31-7946B53280EFGolfclub de Compagnie beschikt over een unieke driving range waarbij u afslaat vanuit een overdekte ruimte over een fraaie waterpartij.
In het water staan afstandsmarkeringspunten. Voor de echte longhitters is het een uitdaging om de overkant van het water te bereiken. De driving range ballen mogen alleen op de driving range gebruikt worden en dus niet op de overige faciliteiten.

Chipping Area

Niets is zo bepalend op de baan als een korte chip naar de green. Veel slagen gaan verloren met de chip naar de green. Op de chippinggreen van De Compagnie kunt u chippen naar de green vanaf diverse afstanden. In deze chipping area is ook een oefenbunker opgenomen.

Puttinggreen

Vanaf welke afstand bent u zeker van een putt? Op de puttinggreen van golfclub De Compagnie kunt u uitgebreid oefenen in het putten. Een compleet parcours van 18 holes is hier uitgezet met en zonder heuvels, downhill en uphill.

Handicarts

Uiteraard kunt u op de baan van De Compagnie gebruik maken van de handicarts  van de club. De club beschikt over 5 carts. Om teleurstellingen te voorkomen, raden wij reserveren aan.

Reserveringen kunt u maken maandag tot en met vrijdag gedurende de openingstijden van het secretariaat. Telefoonnummer: 059862-5272 of per mail info@golfclubveendam.nl.

De tarieven van de stichting handicart zijn van toepassing. https://www.handicart.nl/pashouders/