Gasten

Golfclub de Compagnie is een gastvrije club met Groninger nuchterheid waar iedereen zich thuis kan voelen.

Reserveren

Bij Golfclub Landgoed De Compagnie boek je jouw starttijd eenvoudig en snel online. Je boekt bij ons een startijd vanaf 7 dagen voordat je wilt spelen, maar last-minute is er vaak nog wel een plekje beschikbaar. Voor het boeken van een startijd maken wij gebruik van Teecontrol.

Greenfee tarieven

GreenFee overzicht 2024
PAR3 dagkaart 9 Holes 18 Holes
GREEN FEE
Volwassenen – Zomer (mrt t/m okt) € 15,00 € 45,00 € 65,00
Volwassenen – Winter ( nov t/m feb) € 15,00 € 35,00 € 55,00
Introductie tarief volwassenen € 15,00 € 30,00 € 40,00
Jeugd t/m 24 jaar (& studenten tot 28) € 10,00 € 20,00 € 25,00

We hebben 9 handicart op De Compagnie. Indien u een handicart nodig heeft, is vooraf reserveren aan te bevelen. Bent u lid van de stichting handicart dan kunt u zelf online een handicart reserveren zodra u een starttijd heeft. Hiervoor gaat u naar Mijn Handicart.

Grote groepen

Ook grote groepen en bedrijven zijn van harte welkom. Hiervoor maken we graag een programma dat past bij jullie wensen. Neem hiervoor contact op met het secretariaat. Wij stellen leuke arrangementen voor u samen in combinatie met de horeca, shop en onze golfpro.

Afrekenen greenfee

Gasten dienen de greenfee vóór het spelen te voldoen bij het secretariaat. Indien deze gesloten is wordt men verzocht de greenfee te voldoen in de shop, horeca of de greenfeebox (bij de greenfeebox is geen pin mogelijkheid)

Aanbiedingen

Golfclub de Compagnie heeft regelmatig een actie waarmee u voordelig onze baan kunt bezoeken. Bovendien kunt u een voordeelkaart (10 x 9 holes of 10 x 18 holes) aanschaffen bij het secretariaat. Meerrondenkaarten zijn niet persoonsgebonden en zijn onbeperkt geldig.

Volg ons op Facebook voor de recente aanbiedingen!

Navigatieadres; Golfclub Landgoed De Compagnie | Golflaan 1, Veendam.