Secretariaat

Secretariaat Golfclub De Compagnie

Het secretariaat van GC De Compagnie is het kloppend hart van onze organisatie. Bij binnenkomst word je begroet door vriendelijke en gastvrije medewerkers die klaarstaan om je te helpen met al je vragen. Petra (maandag & dinsdag) en Sarehta (woensdag t/m vrijdag) kunnen je alles vertellen over de baan, de vereniging, greenfees, kennismakingsactiviteiten en clinics.

Het secretariaat is tevens de spil van administratieve taken, zoals het beheren van lidmaatschappen, het regelen van tee times, het bijhouden van scores en handicaps, en het verstrekken van belangrijke informatie aan de leden en onze marshals. Het secretariaat werkt nauw samen met onze clubmanager en zorgt ervoor dat de club soepel en efficiënt functioneert. Ook kun je hier alle informatie ontvangen over onze lidmaatschappen en je aanmelden als nieuw lid.

Openingstijden Secretariaat:
Het secretariaat is geopend op maandag t/m vrijdag van 9:00-12.00 uur en van 13.00 uur tot 16:00 uur.
E-mail: info@golfclubveendam.nl
(note: de mail wordt behandeld tijdens werkdagen en niet in het weeeknd)

Secretariaat in het weekend:
Op zaterdag en zondag kunnen gasten in onze golfshop terecht voor het in ontvangst nemen van een socrekaart en taslabel. Nigal Carman, eigenaar van de Northern Golf Shop zal je met open armen ontvangen en alles kunnen vertellen over de geschiedenis van golf op De Compagnie.

Openingstijden shop
Zaterdag en Zondag van 09.00 tot 17.00