Bedrijvencompetitie – Speeldag 1 – 29 maart 2024

Vrijdag 29 maart (goede vrijdag), vond de eerste bedrijvencompetitie 2024 plaats op onze prachtige & uitdagende golfbaan. In de voorbereiding op deze middag bleken veel bedrijfsleden nog op wintersportvakantie te zijn en zo kwamen we tot het thema ‘Apres ski’ voor deze editie. Terwijl Anton aus Tirol door de speakers galmde werden de ruim 70 spelers hartelijk ontvangen in het clubhuis. Nog een keer mochten de skibrillen, mutsen en skischoenen worden gebruikt voordat ze definitief in de zomeropslag verdwijnen.

Deze eerste speeldag van het nieuwe seizoen had meteen een primeur, want er werd voor het eerst gespeeld over 9 holes. De teams werden verdeeld over Lus A en Lus B en vertrokken al voor de start met 18 punten in de tas. De gescoorde punten over de 9 gespeeld holes konden de teams daar bovenop tellen en zo kwamen we tot de dag-uitslag wat tevens de tussenstand is in het klassement.

De grote winnaars van de dag waren Beks Makelaardij en Noord Negentig, die met hun uitstekende prestaties de overwinning in de wacht sleepten. Van harte gefeliciteerd!

Wil je weten hoe jouw team heeft gepresteerd? Bekijk dan de volledige uitslag op onze website.

We willen alle deelnemende bedrijven en spelers hartelijk danken voor hun enthousiaste deelname. Het was een fantastische dag en we kijken uit naar de volgende bedrijvencompetitie, die gepland staat op vrijdag 24 mei 2024.