Golfmaatje gezocht via WhatsApp!

golfappMeer fun op de golfbaan, een rondje spelen met leuke golfers op een tijd die jou uitkomt.

Golf is een prachtige sport, maar niet altijd eenvoudig te combineren met een drukke baan en een actief sociaal leven. Een vaste ochtend of middag vrij om te golfen is voor veel spelers niet weggelegd.

Golfclub de Compagnie heeft een WhatsApp groep waarin golfers elkaar kunnen ontmoeten. Dus heb jij zin om te spelen? Zet een oproepje in de groepsapp en vind supersnel een golfmaatje!

Meld je nu aan voor deze app via onderstaand formulier of stuur een app naar de beheerder op 06-15141430.

Regels en tips

Het is wel prettig om enige regels te hebben in een grote Whatsapp groep.

1. BEPERK JE TOT BOODSCHAPPEN DIE VOOR DE HELE GROEP ZIJN

Wil je details van een golfronde met iemand anders van de WhatsApp-groep bespreken? Gebruik daarvoor dat niet de groep, maar stuur een persoonlijk appje.

1. BEPERK JE TOT HET ONDERWERP VAN DE GROEP

Een zakelijke app-groep is vaak bedoeld om te chatten over één onderwerp. Met dat onderwerp hebben alle leden van de groep iets. Met een ander onderwerp een stuk minder.

1. STUUR NIET TEVEEL BERICHTEN

Zeker als de groep wat gegroeid is, kan een overvloed aan berichten het plezier snel bederven.

GROEP DEMPEN

Wordt het heel druk en gezellig in de appgroep, dan hoor je voortdurend berichtjes binnenkomen. Als dat je stoort, is het handig om te weten dat je elke appgroep apart op ‘stil’ kunt zetten.