First Dates – Womensgolf

First Date met Golf op De Compagnie een succes!

Een First Date met Golf is een kennismaking met de golfsport, speciaal voor vrouwen. Een ochtend- of avondprogramma, onder begeleiding van onze pro Wouter en in combinatie met een hapje en drankje. Een combinatie van sport en sociaal dus. De First Dates met Golf hebben inmiddels plaatsgevonden en we hebben zeker al liefde op het eerste gezicht gezien!

Tijdens de first dates arriveerden de dames in het clubhuis en maakten eerst kennis met elkaar. “Ik vind dit wel prettig, golfen met een groepje vrouwen. Mijn man golft al, maar dat niveauverschil is nu nog zo groot. Ik hoop daar binnenkort verandering in te brengen.” aldus een enthousiaste deelneemster.

Bijkletsen met vriendinnen, lekker lunchen/borrelen, nieuwe mensen ontmoeten, genieten van de natuur én sport combineren. Voor een groot deel van de dames was er sprake van liefde op het eerste gezicht en deze dames starten dan ook met de speciale Women’s Golf Cursus.

Ben je ook nieuwsgierig naar de golfsport en heb je de first dates met Golf gemist? Neem dan via womensgolf@golfclubveendam.nl contact op of meld je aan voor de speciale Women’s Golf Cursus.