Data Inloopwedstrijden 2019

Deze inloop/opstap/kennismakingswedstrijden worden georganiseerd door de ledencommissie.

Een leuke en gezellige wedstrijd voor alle beginnende en/of nieuw golfers en overige geïnteresseerde leden van onze club over 9 holes. Een leuke manier om kennis te maken met andere golfers. Of u nu geen, een hoge of een lage handicap heeft; u bent van harte welkom!

Op de donderdagen is de wedstrijdleiding om 18.00 uur aanwezig en op de zaterdagen is de wedstrijdleiding om 9.30 uur aanwezig om je in te schrijven ( € 5,- pp) .

Na afloop kan iedereen gezellig napraten in het clubhuis!

Donderdag 23 mei

Zaterdag 28 september               Donderdag 20 juni

Zaterdag 19 oktober                     Donderdag 25 juli

Zaterdag 23 november                Donderdag 29 augustus

Aanwezig op zaterdags: 9.30 uur, aanvang 10.00 uur.

Aanwezig op donderdag: 18.30 uur, aanvang 18:30 uur.

Aanmelden kan door middel van inschrijven in de map in de hal van het clubhuis, via de ledenomgeving of via info@golclubveendam.nl, tot de dinsdag voorafgaand aan de wedstrijd.