Digicoaches in clubhuis

Het is zover. Golfdashboard is gelanceerd alle leden kunnen nu inloggen in het nieuwe systeem. Golfdashboard is webapp die eenvoudig en intuïtief is in het gebruik en we verwachten dat de meeste leden hun weg in dit nieuwe platform wel weten te vinden. Maar we begrijpen ook dat er vragen kunnen zijn, of dat het inloggen misschien toch niet lukt. Weet dan dat we er zijn om je te helpen. Je kunt rekenen op de hulp van onze Digicoaches; een vijftal vrijwilligers van de club.

Onze Digicoaches zijn Anne Fortuin, Liesbeth Aardse, Henk Luiken, Eddy Niemeijer en Marc Hesp. Kom je er niet uit stuur ze dan een mail op help@gcdecompagnie.nl. Wil je persoonlijke hulp ontvangen kom dan naar ons spreekuur. Eén (of meer) van de coaches zijn op onderstaande tijdstippen aanwezig in het clubhuis om je te helpen. Een afspraak maken is niet nodig, het apparaat meebrengen waarop je wilt inloggen op Golfdashboard wel natuurlijk.

Spreekuren 2023 – Digicoaches GC De Compagnie

Zondag 31 december 13.00 – 16.00 uur (Fopke)
Maandag 1 januari Nieuwjaarsdag
Dinsdag 2 januari 10.00 – 12.00 uur (Marc Hesp)