Baaninformatie

Speelt u dit seizoen op de Compagnie? U bent van harte welkom. We hebben speciaal voor u alle benodigde informatie op een rij gezet.

De baan

U kunt de baan vooraf alvast bekijken hier op onze website. Bij iedere hole vindt u een omschrijving, een tip van de pro en een video-impressie

Baaninformatie

Bezoeken en voorspelen

Als competitiespeler bent u van harte welkom om ons te bezoeken. Voorspelen is mogelijk tegen gereduceerd tarief, maar het is verstandig om vooraf de agenda te controleren en contact op te nemen met het secretariaat voor het reserveren van een starttijd.

Faciliteiten

Op de unieke driving-range slaat u met waterballen op de afstandmarkeringen in het water en de grote putting- en chippinggreen completeren de oefenfaciliteiten.

De Compagnie staat bekend om de gastvrijheid en een prima restaurant. Op rustige dagen is het wel verstandig om vooraf aan te geven dat u een hapje wil blijven eten.

De golfstore in het clubhuis heeft een compleet assortiment, variërend van kleding en schoenen tot clubs, tassen en andere accessoires.

Zowel voor dames als voor heren is er een ruime kleedkamer met voldoende douchegelegenheid beschikbaar.

Tot slot

Heeft u specifieke vragen of opmerkingen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, we helpen u graag verder. Als u genoten heeft van een ronde op De Compagnie, dan waarderen we het zeer als u dat laat blijken op Leading Courses.

We wensen u in elk geval een mooie ervaring toe tijdens de komende competitiewedstrijden!