IJssel Technologie wint de Businesscup 2023

Het is beslist. De Business Competitie van 2023 zit erop maar daaraan vooraf ging een spannende laatste speeldag, die onder stoere weersomstandigheden werd gespeeld. Aan het thema ‘Indian Summer’ hadden de weergoden weinig boodschap, in tegenstelling tot een aantal deelnemers die zich in nazomerse outfits hadden gehuld, inclusief knalroze pelikaan. Het deed ons denken aan het bekende wagentje van Easyoys.

Spannende vijfde speeldag
Aan het begin van deze herfstachtige speeldag was er nog níets in de spreekwoordelijke ‘kannen en kruiken’. Deelnemers speelden de ballen uit hun broek en streden – na een korte culinaire onderbreking, waarvoor dank BijSib Bites and Grill – tot de laatste snik. De kwaliteitswhisky’s die Monk ons daar liet proeven kwamen niet ieders spel ten goede, maar gezellig was het wel.

Alleen maar  winnaars
Er waren nogal wat prijzen te vergeven, zoals de Harms Autoschades Birdie Bokaal, de Neary, dagprijzen en uiteraard de beker voor de winnaar van de Business Cup 2023. Die eindoverwinning van ging naar IJssel Technologie die met sterspeler Douwe Woelinga oppermachtig waren dit seizoen. Team IJssel Technologie zal binnenkort in een prachting nieuw tenue te zien zijn dat wordt aangeboden door Androesja Groningen.

De dagwinnaars van deze natte Indian Summer editie was een gelegenheidsformatie – en dat zag vrijwel niemand, inclusief zijzelf, aankomen – van Adrenna Arbeidsrechtadvocaten en SH Assurantie.

Netwerk vergroten
Samen met onze groeiende groep Business Clubleden kijken we terug op een vruchtbaar seizoen. We beleefden veel nieuwe kennismakingen en speelden prachtige wedstrijden waarbij we steeds probeerden leuke, verrassende elementen in te bouwen. Onze Business Club groeit en verjongd, en dat blijft niet onopgemerkt. Voor het seizoen van 2024 meldden de eerste nieuwe leden zich al aan. Deelnemers van 2023 bedankt en graag tot volgend jaar!

De volledige uitslag is terug te vinden op de website.