LADDER.NL Clubladder – Doe ook mee

Wat is er nu leuker dan nieuwe mensen te leren kennen op onze prachtige uitdagende golfbaan! De clubladder is niet zomaar een Match Play competitie; het is een sociale ervaring waarbij leden van alle niveaus elkaar kunnen uitdagen voor een gezellig potje golf. Het doel: Samen plezier hebben en nieuwe mensen leren kennen terwijl je sportief wordt uitgedaagd! De Clubladder kent een zomer en een winter editie en is toegankelijk voor alle leden van de vereniging.

LADDER.NL | Clubladder
We zijn verheugd om te kunnen vermelden dat we een sponsor en naamgever hebben gevonden voor onze clubladder. En wel een heel toepasselijke sponsor als je het mij vraagt: LADDER.NL. Het bedrijf van zeer gewaardeerd bedrijfslid Eddy Roossien, maakt het mogelijk dat we deze competitie met elkaar kunnen organiseren en stelt als sponsor leuke prijzen ter beschikking. Eddy Roossien: “Ik vind het een fantastisch initiatief van de club om op deze manier meer leden met elkaar te verbinden. En als we met ons bedrijf LADDER.NL een bijdrage kunnen leveren aan de laddercompetitie, dan doen we dat graag!”
Dus klim je niet op de clubladder vanwege je resultaten dan klim je thuis op of het werk veilig naar grote hoogtes op een trap of steiger van LADDER.NL.

Waarom zou je meedoen?

• Maak nieuwe golfvrienden: Leer andere leden kennen op een informele manier.
  • Je kunt flexibel spelen: Plan je wedstrijden wanneer het jou uitkomt.
  • Gezellig competitief: Een informele, leuke competitie voor alle niveaus.

Hoe werkt het?

1. Meld je aan via de website
  2. Daag andere leden uit voor een wedstrijd.
  3. Speel wanneer het jou past.
  4. Voer je resultaten in en klim op de ladder!

Rondes en seizoenen

Elke twee weken ontvang je via de mail uitnodiging voor een nieuwe wedstrijd.
Op basis van de score passen we je niveau aan om de beste volgende match te vinden.
Als je het druk hebt of geblesseerd bent kun je zlef instellen dat je één over meerdere rondes wilt overslaan.
Je kunt op elk moment tijdens het seizoen stoppen en starten.

De regels zijn simpel

• De basisregel is dat we 9 holes Matchplay spelen.
  • Voor elke gewonnen hole krijg je 1 punt. Als je 3 punten voor staat met nog 2 holes te gaan, is de eindstand 3&2.
  • De wedstrijd kan ook eindigen in een gelijkspel.
  • Er is geen handicapverrekening.
  • Spelers bepalen in onderling overleg op welke lus er wordt gespeeld en maken zelf een reservering via Golfdashboard op het gekozen en beschikbare tijdstip.
  • Er kan zowel op de grote baan als op de Par3 gespeeld worden.
  • Houd bij het kiezen van de baan rekening met het lidmaatschap en speelrecht van beide spelers. Speel je buiten je speelrecht dan dient het geldende GreenFee tarief te worden afgerekend bij de club.
  • Op de grote baan spelen mannen vanaf de gele en vrouwen vanaf de rode tee.
  • In onderling overleg kunnen spelers voorafgaand aan de wedstrijd afwijken van bovenstaande. Dus willen jullie 18 holes spelen of samen van de zelfde tee spelen, geen probleem.
  • Het gaat erom dat je samen plezier maakt.
Doe mee en ontdek hoe de LADDER.NL |Clubladder het golfen op De Compagnie nog leuker maakt. Het maakt niet uit of je net begint of een doorgewinterde speler bent; iedereen is welkom om deel te nemen aan deze gezellige golfuitdaging.
Schrijf je vandaag nog in en laat de Clubladder competitie beginnen!