Leergeld Charity Golf

Op 16 september organiseert Stichting Leergeld Z.O. Groningen een golftoernooi. De opbrengst is geheel voor deze stichting. In een maatschappij, waar de armoede toeslaat, helpen wij kinderen waarvan de financiële thuis situatie moeilijk is.

Kinderen mogen op jonge leeftijd in hun ontwikkeling niet achter blijven. Daarvoor is deze stichting in het leven geroepen. Kinderen in de leeftijd van 4 -18 jaar wordt de gelegenheid geboden met spel en sport mee te doen. Wij zorgen voor de noodzakelijke schoolspullen, maar ook voor een fiets en dat ze deel kunnen nemen aan muziekonderwijs.

Ons motto is: “Alle kinderen mogen meedoen!”

De stableford wedstrijd wordt gehouden op zaterdag 16 september op Golfclub De Compagnie en is voor zowel leden als niet-leden toegankelijk. De eerste flight start om 13.00.

De kosten zijn 50 euro voor 18 holes en 35 euro voor 9 holes. Dit komt volledig ten goede aan Stichting Leergeld.

Ter afsluiting is er een gezellig samenzijn met prijsuitreiking.

Opgeven kan door middel van

1. Inschrijving via de website.
  2. De inschrijflijst beneden in het Clubhuis.
  3. Of bij Eeke Crum van Dellen” eekecrum@gmail.com of Ceddy Broer Van Dijk: cenmbroervandijk@gmail.com

Lees hier meer over Stichting Leergeld Zuid-Oost Groningen