Open Golf Dag – ben jij al ambassadeur?

ZZondag 19 april bij De Compagnie - Open Golf Dagondag 19 april is het weer zover: Open Golf Dag bij Golfclub de Compagnie

Vanaf 13.00 uur kan iedereen, van jong tot oud,  op een leuke en laagdrempelige manier kennismaken met de golfsport en met onze club!Foto_L_005 Opendag_Nr_0
Ken je iemand die belangstelling heeft, maar niet alleen gaat? Denk je dat iemand van de familie dat wel leuk zou vinden? Is je buurman altijd heel nieuwsgierig wat je toch altijd doet op de golfbaan? Op zoek naar een bijzonder kadootje voor iemand?

Nu is het moment om als ambassadeur op te treden en al die mensen mee te nemen naar onze club. Jij weet immers hoe mooi het spelletje is en hoe gezellig het op de club is!

Het programma is ongeveer als volgt:
– alle gasten worden natuurlijk getrakteerd op een kop koffie/thee bij aankomst of later na afloop;
– onze golfprofessional Wouter Oosting geeft een demonstratie van de eerste grondbeginselen van het golfspel;
– diverse clubleden nemen je mee voor een oefenles op de putting-green en chippinggreen;
– je mag zelf aan de slag op onze mooie Pitch&Putt Par 3 baan;
– clubs en oefenballen zijn beschikbaar; trek alleen gemakkelijke kleding en schoeisel aan;
– en vergeet niet: genieten!!!

Na afloop is er volop de mogelijkheid om je te laten informeren over de lespakketten, lidmaatschappen en wat je nog meer wilt weten.

Hou je agenda vrij op zondagmiddag 19 april en kom naar Veendam; het wordt vast erg gezellig. En de kinderen zijn van natuurlijk ook van harte welkom!
Like en deel onze facebookpagina

Vooraf aanmelden kan ook:

_DSC5375a DSCN3083 IMG_1879