Update van de Technische Commissie

Uitslagen competitie NGF 5e ronde en (eind)standen:

36 holes:

Dames 1 ONGESLAGEN KAMPIOEN. Promoveert naar 1e klasse.

Heren 1 verliest van Gelpenberg en degradeert naar de 2e klasse.

Heren 2 verliest met 13-5 van kampioen Sallandsche en eindigt als gedeeld 3e in de 2e klasse.

Heren 3 speelt verdienstelijk gelijk met 9-9 en eindigt 3e in 3e klasse.

27 holes:

D1 dinsdag ONGESLAGEN KAMPIOEN. Promotie naar 2e klasse.

H1 ONGESLAGEN KAMPIOEN na ijzersterke 10-8 winst tegen Heidemeer. 1e plek betekent plaatsing voor ½ finale hoofdklasse op 16 mei a.s. Tegenstander Haarlemmermeersche. Plaats nog niet bekend.

H2 wint met 11-7 en eindigen op 2e plaats.

H3 verliest met 13-5 en eindigen op 4e plaats..

H4 verliest met 10-8 en eindigen op 4e plek

H1 senioren ONGESLAGEN KAMPIOEN. Promotie naar 3e klasse.

H2 sen wint met 13-5 en spelen nog inhaalronde. Eindigen in middenmoot.

H3 senioren wint met 14-4. Staan 2e en zijn uitgespeeld. Indien NNed 5 de inhaalwedstrijd verliest met 11-7 of meer, dan wordt H3 sen Compagnie kampioen.

18 holes:

D1 senioren ONGESLAGEN KAMPIOEN. Spelen op donderdag 21 mei promotiewedstrijd tegen Almeerderhout op Driene (Oude Twenstche) voor promotie naar Hoofdklasse

H1 waren vrij en eindigen middenmoot.

Balans:

5 ONGESLAGEN KAMPIOENEN.

1 degradatie.

Heren 1 zondag 27 holes speelt landelijke ½ finale Hoofdklasse op 16 mei tegen Haarlemmermeersche.

Dames 1 senioren donderdag 18 holes spelen promotiewedstrijd op 21 mei tegen Almeerderhout voor promotie naar Hoofdklasse

De 3 andere kampioenen promoveren automatisch.

Een geweldig resultaat! En de hartelijke felicitaties namens het clubbestuur en de TC.

Komende week staan nog paar inhaalwedstrijden gepland. Zijn echter van weinig belang. Behalve voor Heren 3 senioren. Die zijn thuis gastheer, maar bij ruim verlies van NNed wordt Compagnie kampioen.

Vanaf 31 mei start de jeugdcompetitie. De Compagnie is daarin met 2 jeugdteams vertegenwoordigd.

Jeugd 1 voor 18 holes (dub 9) speelt hoofdklasse.

Jeugd 1 voor 36 holes wordt komende week door NGF definitief ingedeeld.

De Technische Commissie.