Diamond Tour najaarseditie

Informatie

Na de gezellige editie van the Diamond Tour in het voorjaar van 2019, krijgt het golfevenement in dit jaar nog een vervolg in de vorm van een najaarseditie. Op 13 oktober, 27 oktober, 10 november en 24 november zullen aangesloten clubs wederom strijden om sterkste golfclub van Noord-Nederland te worden. De inschrijving is nu geopend en sluit begin oktober.

Kosten

Inschrijfkosten per wedstrijd: 12,50 euro. De inschrijfkosten dienen enkel voldaan te worden bij het spelen op een baan waar de speler geen lidmaatschap heeft. Op de homecourse worden dus geen kosten berekend.

Spelregels inschrijven

Per wedstrijd kunnen er 48 deelnemers meespelen. Dit betekent dat er 12 spelers per club kunnen meedoen. De eerste 12 inschrijvingen van een club hebben een startbewijs en vol = vol. Voor dinsdag 2 oktober sturen we je een mail of je bij de eerste 12 inschrijvingen zat. Een inschrijving is bindend en afzegging kan enkel per mail bij één van de de captains van je eigen club. Binnen 72 uur voor een wedstrijd dien je je telefonisch af te melden.  Inschrijven kan via de ledenomgeving. De mensen die zich inschrijven dienen bij een afmelding zelf een vervanger te zoeken! Bij te weinig deelnemers binnen een club, verliest deze club tevens de mogelijkheid de bokaal te winnen. Daarnaast kost het de captain veel tijd om alle wijzigingen door te geven. Indien je bij afmelding geen vervanger vindt, wordt er €12,50 in rekening gebracht.

De captains per club zijn:

• De Semslanden: Reinoud Roukema en Laura-Ann Mulder
  • De Compagnie: Felix van Dijk
  • NNG&CC: Adriaan van der Sijs en Guido Siebel
  • Duurswold: Marcel Mulder en Elske van der Wijk

Spelvorm

Stableford, 9 holes (75% hcp verrekening).

Op elke speeldag wordt van elke club het gemiddelde aantal stablefordpunten berekend. De club met het hoogste gemiddelde over vier speeldagen wint de Diamond Tour bokaal.

Speeldata

Datum Starttijd Locatie