Wedstrijden in april – update!

Denkt u nog aan de Koninginnematch? Of gaat u mee Vogels tellen? Het kan nog!

Wat staat er in april op de wedstrijdkalender? Onderstaand een overzicht van de bijzondere wedstrijden of activiteiten. U moet zich alleen – indien van toepassing! – nog wel even aanmelden via de wedstrijdkalender, onder de knop “Inloggen”.

6 april: Pasen. De traditionele Broodwedstrijd, gesponsord door Wim Zijlema: 1x 9 holes shotgun, hole 10 t/m 18.

15 april: Start van de Woensdagavondinloop. Een vaste inloopavond voor alle leden, inschrijving tussen 16.00 en 19.00 uur in het clubhuis. Geen aanmelding vooraf, geen prijsuitreiking; gewoon lekker komen en spelen wanneer het je past.

18 april: Maandbeker 2, categorie A (strokeplay) en B (stableford). Dé graadmeter voor je handicap.

19 april: Vanaf 13.00 uur Nationale Open Golfdag GDlogo2015WEBSITEsolo; neem uw vrienden, familie, buren en kennissen mee om ze kennis te laten maken met De Compagnie. Alvast aanmelden dat u met belangstellenden komt? Dat kan ook! Mooie kennismakingspaketten!

25 april: NNO jeugdtoernooi.NNO op de Compagnie Jaarlijks terugkerende wedstrijd voor alle jeugdspelers tot 21 jaar in Noord-Oost Nederland. Een gezellige en sportieve dag, waarin de jeugdleden van alle golfclubs  in het Noorden weer strijden om de eer.

25 april: Clinic  Logo IndiviDuo Relatiebemiddeling 20120925 ; voor singles in het Noorden. Open voor leden en niet-leden.

25 april: Nationale Birdwatching Day; vroeg uit de veren voor een rondgang over de baan.

27 april: Koningsdag. 1367234347-965798Vlaggetjeswedstrijd, altijd leuk! Wie komt het verst met z’n oranje vlag?