4* Wedstrijd Havelte

Uitnodiging

Beste leden van onze 4 sterren verenigingen.

Golf Club Havelte heeft de eer om u dit jaar uit te nodigen voor onze jaarlijkse  4 sterrenwedstrijd.

Wij nodigen van elke club 20 deelnemers uit om op Zondag 30 juli in ons geheel vernieuwde clubhuis in Havelte een gezellige golfdag te beleven.

Wij spelen een shotgun wedstrijd met in elke flight een deelnemer van elke club en spelen Stabelfort individueel.

De ontvangst is vanaf 11.00 uur en starten om 12.00 uur.

Wij verwachten dat iedereen rond 17.00 uur weer binnen zal zijn voor een drankje en hapje.

Vanaf ca 18.30 uur zal onder de bezielende leiding van Ger Sprenkeler van Club 10 een heerlijke BBQ worden verzorgd. De kosten hiervoor bedragen slechts € 18,50.

U kunt inschrijven onder opgave van uw naam, handicap en wel/niet BBQ bij uw eigen club. Bij het bereiken van de 20 deelnemer grens wordt u op de reservelijst geplaatst. De inschrijving eindigt op Dinsdag 25 juli 2017. Dus schrijf snel in.

Wij hopen er een onvergetelijke golfdag van te maken met medewerking van de weergoden.

Met vriendelijke groet.

Golf Club Havelte.