Door inchecken gaan we samen ‘noshows’ tegen

Het afgelopen jaar zijn de zogeheten ‘noshows’ veel gemeld bij de club. Het is natuurlijk ook erg vervelend als je het idee hebt dat je geen starttijd kunt krijgen, maar dat de mensen die wel een tijd hebben gereserveerd niet komen opdagen. Om dit met elkaar tegen te gaan, gaan we vanaf 1 januari 2024 werken met een check-in.

Inchecken via Golfdashboard

Eenmaal ingelogd in Golfdashboard zie je rechts boven een afbeelding van een scanner staan. Klik op deze afbeelding en je scanner wordt geactiveerd in Golfdashboard op je telefoon. Vervolgens scan je de QR code op de golfclub; deze hangt in de centrale hal van ons clubhuis, is te vinden op de digitale schermen, op posters bij de deuren en vanaf medio januari ook op een paar mooie houten palen op de route naar hole 1 en hole 10. Het is een heel eenvoudige methode die door iedereen zelf is af te handelen. Onze leden kunnen naast zichzelf ook direct de hele flight aanwezig melden.

Gastspelers zullen zich gewoon bij de receptie moeten melden om een taslabel af te halen.

Kan ik mij ook afmelden als ik niet kom golfen?

Jazeker. Alle leden kunnen de gereserveerde starttijd ook eenvoudig annuleren via Golfdashboard. Dit kan zodra een reservering is gemaakt en tot uiterlijk 60 minuten voor aanvang van de gereserveerde starttijd. Weet je dat je geen gebruik gaat maken van je starttijd, meld je dan zo snel mogelijk af. Hierdoor bied je andere leden en gasten de mogelijkheid om gebruik te maken van je starttijd. Daar wordt iedereen dan weer blij van.