Golfdashboard aanmaken

Per 1 januari 2024 wordt E-Golf4U volledig vervangen door onze nieuwe webapp Golfdashboard.

Alle informatie gebundeld in je eigen Golfdashboard
Via Golfdashboard kun je straks van alles regelen:

• starttijden reserveren en inchecken
  • inschrijven voor wedstrijden
  • je persoonlijke gegevens beheren voor de ledenadministratie

Hier vind je ook nieuwsberichten, scorekaarten, je NGF-pas en informatie over de baanstatus. Leden die al eens speelden op banen als de Kennemer of Bernardus kennen Golfdashboard misschien al. De webapp is eenvoudig te bedienen.

Activeer nu je Golfdashboard!
Om Golfdashboard te gebruiken is inloggen nodig. Door in te loggen activeer je je persoonlijke account. We doorlopen de stappen samen:

1. Start het proces via deze link.
    Hiermee kom je op een landingspagina waar je het activatie-proces kunt starten. Vervang het email adres van john.doe@example.ltd voor je eigen mailadres. Dit moet het e-mailadres zijn dat bij de club gekoppeld is aan de ledenadministratie. Je e-mailadres is je gebruikersnaam.

Note: Ieder Golfdashboard heeft een uniek e-mailadres nodig. Het is niet mogelijk om op eenzelfde e-mailadres meerder Golfdashboard te maken. Indien jullie samen een e-mailadres gebruiken kun je de ledenadministratie laten weten welk e-mailadres gewijzigd kan worden. Na deze wijziging ontvang je een nieuwe activatielink van Golfdashboard.

2. Klik vervolgens op ‘activeren’ op deze pagina. Hierdoor wordt een activatie-mail naar datzelfde mailadres gestuurd, mits deze dus in de ledenadministratie staat. Het kan een paar minuten duren voordat je deze mail binnen krijgt.
  3. Open de mail en klik in de mail op ‘activeren’ om je Golfdashboard te activeren.
  4. Stel op de webpagina een zelfgekozen wachtwoord in, en bewaar deze goed!

5. Na bevestiging wordt je doorgeleid naar de omgeving om in te loggen. Als dat niet direct lukt, kun je het Golfdashboard altijd bereiken via gcdecompagnie.golfdashboard.com
  6. Log daar in met je e-mailadres als gebruikersnaam en het zojuist ingestelde wachtwoord.
Golfdashboard
Golfdashboard GC De Compagnie

Als alles is gelukt, kun je nu gebruik maken van alle functies van Golfdashboard!

Starttijden boeken
Je starttijden vanaf 1 januari 2024 reserveer je eenvoudig via Golfdashboard. Vanaf dat moment komt E-Golf4U dus te vervallen.

Digicoaches
We begrijpen dat er vragen kunnen zijn, of dat het inloggen misschien niet lukt. Je kunt rekenen op de hulp van onze Digicoaches; een vijftal vrijwilligers van de club.

Hulp nodig? Of is er nog iets onduidelijk? Stuur een mail naar help@gcdecompagnie.nl of bezoek het spreekuur van de Digicoaches op De Compagnie. We beantwoorden de e-mails zo snel mogelijk maar zeker binnen 2 werkdagen.

Wil je liever persoonlijke hulp? Kijk dan hier op het rooster wanneer onze Digicoaches op de club aanwezig zijn. Een afspraak maken is niet nodig, het apparaat meebrengen waarop je wilt inloggen op Golfdashboard wél.

Veel succes met je nieuwe Golfdashboard ervaring!