Gezocht – Enthousiaste dames voor de senioren zomercompetitie 2024

Ben je een gezellige dame van 50 jaar of ouder en heb je een handicap boven de 20, dan zijn we op zoek naar jou.

Samen met een aantal clubs in Noord Nederland starten we een nieuwe en gezellige competitie. We spelen op banen in de buurt volgens het NGF reglement; ’s ochtends 9 holes greensome en ’s middags 9 holes individueel matchplay en passen daarbij wel een handicapverrekening toe. Deze nieuwe competitie zal in 2024 voor het eerst van start gaan en wordt gespeeld in de maanden juli en augustus. Daarvoor proberen we nu een team samen te stellen met voldoende spelers.

Lijkt het je leukom hieraan mee te doen of wil je hier meer over weten? Neem dan contact op met teamcaptain Ester Wortmann (emwortmann@yahoo.com)