Golf Actief van start

Foto 17  26 maart 2015
foto 6  26 maart 2015
Foto 5   26 maart 2015 Foto 32   26 maart 2015 golfactief 2 golfactief 1
Donderdag 26 maart was de ‘kick-off’ van het jaarprogramma Golf Actief 2015. Ruim 30 mensen deden mee aan de gezellige Par 3 wedstrijd, georganiseerd door Shophouder Nigel Carman. Vervolgens hebben golfpro Wouter Oosting en fysiotherapeut Albert van Kasteel een demonstratie gegeven van het K-vest, wat onderdeel uitmaakt van het 10 weken durende trainingsprogramma.

Terug in het clubhuis maakte George Theuwissen met een gedicht duidelijk dat ondanks wat kleine ongemakken, de 50 plussers het nog “prima maken”. Bart Dikkeboer hield een bevlogen verhaal over hoe gezond golf uiteindelijk is en de door Nigel Carman gesponsorde prijsjes werden uitgereikt.

De CIA-(Compagnie in Actie) maaltijd vormde een sfeervolle en goed vullende afsluiting van deze middag. Compagnie in Actie organiseert iedere laatste donderdag van de maand van 16.00 tot 18.00 uur interessante en leuke activiteiten. De middagen zijn voor leden en niet-leden, ook wanneer u niet deelneemt aan het trainingsprogramma

De data en onderwerpen voor de CIA-bijeenkomsten zijn:
30 april: Spelregels in beeld;
28 mei: Vogels kijken. Met plezier in het bos;
25 juni: Greenkeeping. Voorlichting door greenkeeper en een praktisch programma;
30 juli: Vakantie;
27 augustus: Wat is er nieuw op het gebied van materiaal? Shopeigenaar;
24 september: Golfprofessional vertelt over “Het leven op de tour”;
29 oktober: KGB: Klaverjassen, Golfen en Bridgen;
26 november: Wijn-/Whiskyproeverij;
31 december: Borrel

Meer weten over de achtergrond? Lees onze activiteitenpagina.