Leasurebreaks-gids; ook De Compagnie doet mee

leasurebreaks 20152016 de compagnieVeel clubleden die wel eens in Duitsland spelen hebben deze mogelijkheid al ontdekt: met de LeasureBREAKS-gids golft u op 166 banen in Duitsland naar het principe ‘2 voor 1’, dus voor de helft!

Ook De Compagnie heeft zich aangesloten bij LeasureBreaks en staat in de volgende uitgave als Nederlandse club vermeld, samen met De Semslanden (Gasselte), Hooge Graven (Ommen), De Gelpenberg (Aalden), Martensplek (Tiendeveen) en Holthuizen (Roden). Voor deze 6 clubs in Oost-Nederland een mooie gelegenheid om spelers van over de grens naar Nederland te trekken. Maar ook golfers uit andere delen van het land met dit boek kunnen hiervan gebruik maken.

Hoe werkt het?

Eind november is de nieuwe LeasureBREAKS gids uitgekomen, de vouchers van deze gids zijn geldig tot en met 30 juni 2016, dus 1,5 jaar. Deze kunt u aanschaffen bij De Compagnie voor een vaste prijs van € 69,90. Met deze gids bij u, golft u op alle deelnemende banen (totaal meer dan 224!) in met name Duitsland, maar ook Oostenrijk, Tjechie, Italie en Zweden, met 2 personen voor de prijs van 1. In de gids staat per aangesloten golfbaan alle informatie en contactgegevens vermeld. U reserveert of informeert naar de gewenste starttijd en vult ter plekke bij de betreffende baan 1 voucher in, scheurt deze uit de gids en geeft deze af. Voor 2 personen betaalt u dan 1 greenfee, bij 4 personen betaalt u 2 greenfees en vult u 2 vouchers in.

Zo heeft u na 2x spelen de aankoop van de gids al terugverdiend!

Wilt u ook een gids aanschaffen of meer informatie? Meldt u dan aan bij het secretariaat via info@golfclubveendam.nl
Reserveer een gids, de oplage is beperkt!