Longest Day Bokaal 21 juni

LONGEST…. DAY Bokaal

Het voorjaar is altijd een heerlijke periode met als kers op de taart de langste dag.
Wat is er mooier dan deze dag helemaal wakker te zijn en de zonsopgang mee te maken?

Waar kun je die zonsopgang nog mooier beleven dan op de golfbaan, het is een unieke ervaring om een ronde te lopen bij een opkomende zon. Vorig jaar heeft een clubje Rotarians dat ervaren en nu wil Rotary graag dat meer mensen dat beleven.

Rotary nodigt u uit voor een golfwedstrijd  over negen holes waarbij je bij een opkomende zon kan strijden om de LONGEST….DAY wisselbokaal. Er zijn ook prijsjes voor de longest en de neary. Na de ronde hebben we gezamenlijk ontbijt. Rotary  wil hier graag een fundraising project van maken waarbij de opbrengst bestemt is voor het aanleggen van  een Rododendron perkje tussen de green van hole 2 en de tee-box van hole 3. Een mooi aandenken aan zo’n mooie belevenis.

Waar                     :     Golfclub De Compagnie, Golflaan 1, 9646 DS Veendam

Wanneer               :     Donderdag, 21 juni 2018

Inloop                    :     Vanaf 5.00 uur (`s ochtends !!)

Start                      :     5.30 uur – start 9-holes golf shotgun wedstrijd

Max inschrijving    :    36 personen

Ontbijt                   :     Aanvang 9.00 uur

Kosten                         € 30,- per deelnemer, inclusief ontbijt, exclusief overige drankjes

Opgave                :      Open inschrijving tot 17 juni a.s. via een e-mail naar J. Bender
(j.bender@netvisit.nl/06 – 20394672) of R. Uljee:
(/rculjee@hotmail.com – 06-46250519)

Betaling                :      Contant op 21 juni bij de wedstrijdleiding.