Nieuw horecateam vanaf 1-1-2024

Vorige week zijn de handtekeningen gezet onder de samenwerkingsovereenkomst met een nieuw en enthousiast horecateam, dat op 1 januari 2024 de sleutels in ontvangst zal nemen. De nieuwe pachters van het restaurant, Herma en Gerard Spaargaren, kijken ernaar uit de leden en gasten van onze golfclub met open armen te ontvangen.

Gastvriendelijkheid gaf de doorslag

De selectie is een intensief, maar zorgvuldig traject geweest. Het bestuur voerde – bijgestaan door adviseurs van binnen en buiten de club – gesprekken met diverse kandidaten. Naast de golfervaring die Herma en Gerard meebrengen, viel hun visie op de gastvriendelijke en verbindende rol die de horeca binnen een golfclub moet spelen op. Met ‘de Spaargarens’ verwachten we dan ook échte verbinders in huis te halen, die naast kwaliteit ook een stuk gezelligheid gaan brengen. Met trots delen we dit nieuws en samen kijken we vol vertrouwen naar de toekomst.

Goede bekenden in de golfsport

Zowel in de horeca als op de golfbaan zijn Herma en Gerard goede bekenden. Gastvrijheid zit verweven in het DNA van het stel, dat in hun vrije tijd veel op de baan te vinden is. Herma heeft zelfs meerdere titels Pitch & Putt op haar naam geschreven. Hun sporen in de horeca verdienden zij als uitbaters van onder meer het Wapen van Vries.