Sla Alzheimer de wereld uit – Open Golfwedstrijd

Zondagmiddag 15 oktober a.s. wordt er op Golfclub Landgoed de Compagnie in Veendam een Open Golfwedstrijd over 9 holes gespeeld, georganiseerd door A.G.W. Loge van de Odd Fellows Veendam. Het inleggeld bedraagt 50 euro (incl. greenfee), wat geheel ten goede komt aan de Stichting Alzheimer Nederland. Bij voldoende deelname wordt er voor niet-golfers een clinic georganiseerd.

Inloop is vanaf 14.00 uur met koffie en cake. Start van de wedstrijd is om 15.00 uur.
Na afloop een gezellig samenzijn onder het genot van een hapje (drankje is voor eigen rekening), overhandiging cheque t.g.v. Stichting Alzheimer Nederland aan Dr. M.H.G. de Greef, medisch wetenschapper aan de RUG in Groningen.

Er zijn leuke prijzen beschikbaar dus meldt u aan met uw e-mailadres, alsmede met uw golfhandicap, dan houden wij u op de hoogte. Geef eventueel uw voorkeur aan met wie u graag zou willen spelen, dan houden wij daar rekening mee.

Aanmelden kan via mail: brouwerj@netvisit.nl of via E-golf4u (Ledensite GC Landgoed De Compagnie).
Deelnamekosten graag overmaken op NL59 ABNA 0548016615 t.n.v. Adr.Geerts Wildervanckloge o.v.v. Alzheimer (ANBI).

Wanneer u niet golft maar wel dit initiatief een warm hart toedraagt, dan is uw donatie ook zeer welkom op dit rekeningnummer.

Dit evenement wordt georganiseerd door de Adriaan Geerts Wildervanckloge van de Odd Fellows in Veendam n.

a.v. hun 45 jarig bestaan.