Stichting Handicart wedstrijd | Zondag 18 september

Leuke prijsjes te winnen tijdens de wedstrijd op 18 september!

Inmiddels is de inschrijving voor de HANDICART WEDSTRIJD reeds geopend en wij hopen dat er weer op een vol deelnemersveld dit jaar. En het is zeker de moeite waard om deel te nemen gezien de leuke prijzen die dit jaar beschikbaar zijn gesteld.

Tijdens deze wedstrijd worden verschillende ludiek acties ingezet om geld in te zamelen voor de stichting handicart. Zo kunt u bijvoorbeeld extra ballen kopen die u tijdens de wedstrijd kunt gebruikt als MULLIGAN en maakt u ook kans op mooie prijzen tijden de verloting. Ballen (& loten ) zijn vanaf nu in het clubhuis te koop. Ze kosten €2,50 /st en 5 voor €10,-.

Het inschrijfgeld en de opbrengst van de verkochte ballen komt volledig ten goede aan de STICHTING HANDICART. De Stichting Handicart zet zich in voor de minder valide golfer door voldoende handicarts beschikbaar te stellen op vele golfbanen. De opbrengst van deze wedstrijd zal een bijdrage leveren aan de beschikbaarheid van de handicarts op onze golfclub.

De prijzen voor deze wedstrijd zijn beschikbaar gesteld door o.a.:

• INDRAPOERA  Chinees-Indisch rest. Winschoten,    Diner voor twee personen
  • MAMMA MIA Pizeria Rest. Hoogezand – Veendam  Diner  voor twee personen
  • GOLFCLUB DE GELPENBERG  Greenfee kaarten voor twee personen
  • GOLFCLUB HOOGE GRAVEN  Greenfee kaarten voor twee personen

STEUN DE HANDICART STICHTING EN DOE MEE OP ZONDAG 18 SEPTEMBER!