Voordeelkaart 4* Golf Greenfeespelers

Samen met onze collega clubs van het 4* samenwerkingsverband te weten Golf Club Zwolle, De Groene Ster Leeuwarden, en Golf Club Havelte bieden wij een 4*voordeelkaart aan voor greenfeespelers.

U kunt bij ieder van de 4-Sterrenclubs speciale 4-Sterrenvouchers kopen, waarmee u op ieder van de vier banen terecht kunt.

U kunt kiezen uit zes vouchers voor 9 holes, of 4 vouchers voor 18 holes voor de zeer aantrekkelijke prijs van slechts € 140,-!

Niet geldig in de maanden juni, juli en augustus. Wel vooraf reserveren. De kaarten zijn te koop bij het secretariaat van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 16.30 uur en staan op naam en zijn niet overdraagbaar.

Uiteraard kunt u ook 4* lid worden. Indien u een volledig lidmaatschap bij een van de deelnemende clubs afsluit, speelt u gratis op de deelnemende banen!