Laatste update NGF Competitie: 5e kampioenschap is binnen!

En ja ook nummer 5!

De heren van 27 holes in de Hoofdklasse Zondag zijn ook ONGESLAGEN KAMPIOENHeren hoofklasse 27 holes
In een zinderende finale werd de winnende putt op hole 18 gemaakt door Erwin Hulshof.

En dat is vier!

Het kampioenschap van de Dames Donderdag Senioren is binnen!
Het wordt misschien saai, maar ook zij zijn ONGESLAGEN KAMPIOEN.

Dat is wel een ritje in de roze limo waard, dames!dames senioren
Op naar nummer 5…..

En de derde kampioen op rij!

Dames Dinsdag 27 holes hebben op 28 april met 14-4 overtuigend gewonnen van Martensplek en zijn ONGESLAGEN KAMPIOEN in de 3e klasse. Promotie dus naar de 2e klasse!

Nog 2 kansen te gaan op kampioenschap. Wat een seizoen voor de teams van De Compagnie!

36 holes:
Dames 1 ONGESLAGEN KAMPIOEN na 12-6 winst op Semslanden.

Promoveert naar 1e klasse.
Heren 1 verliest met 16-2 van Zeewolde. En moeten volgende week winnen van Gelpenberg om niet te degraderen uit de 1e klasse.
Heren 2 wint ijzersterk met 10-8 van Sybrook 2 na 5-1 achterstand in foursomes. Handhaven zich ruim in 2e klasse
Heren 3 had vrije dag en speelt volgende week voor plek 2-4 in 3e klasse.

27 holes:
D1 dinsdag winnen met 10-8 van NNed 2 en hebben grote kans op kampioenschap. Staan ongeslagen bovenaan. Plaats 1 geeft promotie naar 2e klasse.
H1 wint knap en belangrijk met 11-7 van De Drentsche. Worden volgende week kampioen bij winst of gelijkspel tegen Heidemeer. 1e plek betekent plaatsing voor ½ finale hoofdklasse op 16 mei a.s.
H2 wint met 12-6 van NNed 3 en kunnen nog kampioen worden bij winst, maar dan moet Hattem wel verliezen.
H3 was thuis gastheer en hebben alleen theoretisch nog heel kleine kans op 1e plek.
H4 was thuis gastheer en eindigen verdienstelijk in de middenmoot.
H1 senioren ONGESLAGEN KAMPIOEN na 13-5 winst op NNed 4. Promotie naar 3e klasse.
H2 sen verliest met 12-6 van Holthuizen 2. Staan 3e met nog 2 rondes te gaan.
H3 senioren verliest helaas met 14-4 van NNed 5. Staan nog wel bovenaan samen met NNed 5 maar die hebben wedstrijd minder gespeeld

18 holes:
D1 senioren donderdag winnen overtuigend met 30-6 van Gelpenberg 1. Worden bij winst of gelijkspel a.s. donderdag kampioen
H1 senioren verliezen met 25-11 van Duurwold

Balans:
7 x winst
4 x verlies.

KAMPIOENSCHAPPEN en PROMOTIES voor Dames 1 (36 holes) en Heren senioren 1 (27 holes).
En nog grote kans op kampioenschap voor Dames 1 dinsdag (27 holes), Heren 1 zondag (27 holes) en dames senioren donderdag (18 holes).

Een geweldig resultaat! En de hartelijke felicitaties namens het clubbestuur en de TC.

Het weekend van 2 mei staat de 5e en laatste ronde op het programma. Aantal teams halen nog in in reserve week daarna.

De Technische Commissie.