Even voorstellen aan Bram Burger

Ik, Bram Burger (22 jaar), mag komend jaar als sportkunde student gaan afstuderen aan de Hanzehogeschool en kennismaken met de golfsport bij de prachtige Golfclub Landgoed de Compagnie.

Naast dat ik golfsport ga ervaren en leren, zal ik me tijdens mijn afstuderen binnen de club vooral bezighouden met het vraagstuk: hoe kan Golfclub Landgoed de Compagnie haar bestaansrecht verbeteren om ook in de toekomst een gezonde sportvereniging zijn? Om dit vraagstuk te beantwoorden zal ik uitvoerig onderzoek gaan doen. Jullie zullen mij regelmatig zien achter de balie, of tijdens (businessclub) events die Mart – collega stagiair – en ik samen gaan vormgeven en verzorgen. Als alles volgens plan verloopt zal ik eind oktober mijn diploma mogen ophalen.

Naast mijn passie voor sport en mijn studie sportkunde vind ik het erg leuk om ondernemend bezig te zijn. En wat is er mooier dan dat ik dat thuis in Annen kan doen bij het familiebedrijf: Goudsmid Margriet & Margriet Jewels. Binnen dit bedrijf draag ik sinds 2019 actief bij aan: het beheer, de functionaliteit, marketing, communicatie en de klantenservice. Dus ook voor vragen over sieraden (van edelmetaal) kunnen jullie bij mij terecht!

Hopelijk tot snel!

Bram Burger