Opa’s opgelet – OGD maandag 8 mei

Het is weer bijna zover. Opa’s gaan onder het motto van goed samen zijn de competitie op de golfbaan aan. De meesten van jullie hebben het al in het wedstrijdschema van de club kunnen zien: Maandag 8 mei wordt de Old Granddad wedstrijd gehouden op onze golfbaan. Ik zal kaarsjes branden voor mooi weer.

Ik hoop dat alle grootvaders die lid zijn van de Compagnie mee zullen doen die dag. Het gaat primair om het plezier in het spelletje en met elkaar. Met als belangrijk nevendoel geld genereren voor sport en spel voor kinderen met een beperking.

Ik ben zo vrij geweest een aantal leden waarvan ik dacht “die zijn vast grootvader”, een uitnodiging te sturen in de wetenschap dat ik vast niet alle grootvaders die nog geen OGD lid zijn bereikt heb. Met hulp van de club, het restaurant, de wedstrijdleiding en uiteraard jullie deelname wordt het vast een gedenkwaardige dag.

We mogen als gevolg van het grote aantal Opa’s in onze club, 9 spelers met het beste resultaat van de clubwedstrijd afvaardigen naar de regiofinale die op maandag 17 juli bij Golfclub Semslanden wordt gespeeld. De winnaars op Semslanden mogen naar de landelijke finale 14 augustus op Golfclub Rozenstein in Wassenaar om tot de beste golfende grootvader van Nederland gekroond te worden.

Even voor de goede orde, de deelname aan clubwedstrijd is gebonden aan de inschrijving als donateur OGD. De kosten hiervan zijn dit jaar tenminste €25,-. Meer mag natuurlijk altijd. Het inschrijfgeld voor de wedstrijd is €12,- (koffie bij ontvangst en baancatering) Ik hoop dat we elkaar ook zien bij het afsluitende mediterrane dinerbuffet en de prijsuitreiking (€ 20,-).

Voor nu dan tot 8 mei, voor een prachtige wedstrijd en veel plezier met elkaar.

Mart Drissen
OGD consul De Compagnie

Inschrijven voor deze wedstrijd kan via de wedstrijdmodule in Egolf.